Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія - http://kuladm.cg.gov.ua/old
back

Для споживачів газу Чернігівщини відкрився сьомий сучасний Центр обслуговування

21 грудня 2018

Напередодні Нового рокув Бахмачі для клієнтів газових компаній відкрився сучасний Центр обслуговування. Відтепер майже 11,8 тис. споживачів газу райцентру та прилеглого району мають змогу отримати якісні консультації та сервісне обслуговування в новому форматі.

Бахмацька філія стала сьомою в мережі Центрів обслуговування ПАТ «Чернігівгаз», які працюють у форматі «відкритого простору». Це своєрідна міні-версія великих фронт-офісів.

За словами голови правління компанії, новий Центр обслуговування став черговим кроком газовиків назустріч своїм клієнтам, який допоможе не лише покращити якість сервісу, а й налагодити взаєморозуміння та співпрацю зі споживачами газу.

«Відкриття бахмацького Центру дозволило досягти покриття якісним сервісним обслуговуванням 73% області. Тепер близько 261 тис. клієнтів газової компанії зможуть приходити в нові модернізовані офіси. В прямому сенсі ми прибрали бар’єри і посадили клієнта в крісло, таким чином ліквідувавшизастарілі методи прийому, що були в абонслужбах, - зазначила голова правління ПАТ «Чернігівгаз» Алла Ярова. – І ми входимо в Новий рік з відчуттям виконаного зобов`язанняперед споживачами. В2018-му «Чернігівгаз» планував відкрити три нових центри і зробив це. Сподіваємося, що мешканці Бахмаччини гідно оцінять турботу компанії і побачать, що ми змінюємось і прагнемо вдосконалити наші взаємовідносини».

Відвідувачів нового офісу – фізичних та юридичних осіб, консультуватимуть 3 менеджери. Раніше, щоб отримати деякі послуги, клієнти були змушені відвідати фахівців в трьох різних відділах. Тепер основною точкою контакту з клієнтами є сучасний ЦОК. Окрім консультацій по розрахунках, в одному приміщенні є можливість вирішити питання технічного характеру – це видача технічних умов на підключення до систем газопостачання, погодження проектної документації, замовлення послуг з техобслуговування або ремонту газового обладнання, тощо.

Одна з головних новинок Центру - облаштування зони ресепшн. Її менеджер – це перша людина, яка зустрічає клієнта. При потребі фахівецьнадастьконсультації з нескладних питань. Якщо потрібне більш детальне вивчення питання - скерує відвідувача до потрібного спеціаліста. Крім того, обов'язок менеджера ресепшндопомогтилюдині зареєструвати Особистий кабінет на моніторі «тонкий клієнт», ознайомити з дистанційними способами передачі показань лічильника газу, запропонувати промо-продукцію.

Особливу увагу приділено зручному зонуванню Центра. Інтер`єр продуманий таким чином, щоб відвідувачі максимально комфортносебевідчували–простора й світла зала очікування, стильний дизайн, зручні дивани, безкоштовний Wi-Fi, кулер з водою.А для людей з обмеженими фізичними можливостями є пандус.

Новий Центр обслуговування клієнтів працюватиме з понеділка по четвер з 8.00 до 17.00, в п`ятницю - з 8.00 до 16.00 без перерви на обід. Офіс розташований в самому центрі міста за адресою: м Бахмач, вул. Соборності, 17/3.

Довідка: Газові компанії Чернігівської області роблять акцент на новому рівні взаємодії з клієнтами. Зокрема, удосконалюють обслуговування споживачів та створюють можливості дистанційно та у будь-який зручний час тримати зв'язок із фахівцями підприємства.

Вже майже чотири роки функціонує веб-сайтcn.104.ua, де споживач може дізнатися всю інформацію про діяльність та послуги, які надає «Чернігівгаз». У листопаді 2015 року на сайті запрацював новий сервіс – особистий кабінет, завдяки якому споживач може стежити за своїм особовим рахунком в режимі онлайн. Нині цим сервісом успішно користуються близько майже 77 тисяч жителів області.

В тому ж 2015-му створений контакт-центр, який відповідає сучасним міжнародним стандартам. Для полегшення передачі показань лічильника, які споживач повинен передавати газовій компанії з 1 по 5 число, працює цілодобовий автовідповідач та спеціальний короткий номер 7104 для смс-повідомлень. З 2018 року розроблений мобільний додаток 104 Mobile.

За додатковою інформацією звертатися
до фахівця із зв`язків з громадськістю
Наталії Свириденко
Тел./факс: +380 462 94 13 04
Моб.: +380 67 244 96 46
E-mail: press@cngas.com.ua
http://cn.104.ua/