Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія - http://kuladm.cg.gov.ua/old
back

«Чернігівгаз» визначив переможця акції «Смартфон – за реєстрацію в Особистому кабінеті»

26 грудня 2018

19 грудня в приміщенні чернігівського Центру обслуговування клієнтів відбувся розіграш і нагородження переможця промо-акції «Смартфон – за реєстрацію в Особистому кабінеті». Власником новенького ґаджетустав мешканець Чернігова Микола Гламозда.

В рамках Дня клієнта компанія «Чернігівгаз» вперше провела промо-акцію, учасниками якої стали всі споживачі газу Чернігівської області, які встигли активувати Особистий кабінет до 17 грудня 2018 року. Зареєструвавшись, кожен з учасників отримав реальний шанс стати володарем смартфонуXiaomi Redmi 5 Plus.

Аби споживачі були впевнені в чесному і прозорому визначенні переможця, компанія провела публічний розіграш під пильним наглядом спеціальної комісії.

«За допомогою рандомної системи в режимі онлайн програма з майже 77 тисяч особових рахунків згенерувала випадкове число і визначила переможця нашої акції», - повідомила фахівець із зв`язків з громадськістю та пресою «Чернігівгазу» Наталія Свириденко.

У результаті публічного розіграшу суперприз знайшов свого володаря. Переможцем став 65-річний чернігівець Микола Гламозда. УдачливийОсобистий кабінет був зареєстрований на особовий рахунокдачного будинку пана Миколи, що знаходиться в с. Голубичі на Ріпкинщині. Одразу телефоном щасливчику сповістили радісну новину і він завітав до Центру обслуговування клієнтів за своїм новорічним подарунком.

«Для мене цей виграш став великою несподіванкою. Особистий кабінет мені зареєструвала донька Олена. Зв'язок в селі не завжди стабільний, і ми знайшли вихід із ситуації. Тепер зможемо передавати показання і сплачувати за газ з будь-якої місцевості, - зазначив пан Микола. –Дякуємо вам, що пам`ятаєте про таких простих людей як ми– з села. А телефон вирішили з дружиною подарувати Олені. Все ж таки це більше її заслуга».

Окрім головного призу – смартфону,«Чернігівгаз» розіграв інші корисні подарунки - набори посуду, фужерів для шампанського та інше. Таким чином компанія вирішилазаохотити клієнтів переходити на дистанційне облуговування, що значно економить час як самих споживачів, так і фахівців компанії.

«Як тільки акція стартувала, помітно зросла активність реєстрацій. За 16 днів прибуло понад 3,5 тисяч нових користувачів, - розповів начальник Управління клієнтського сервісу Дмитро Лахтіонов. – Сподіваємось, що клієнти гідно оцінять наш онлайн-сервіс і братимуть участь в наших майбутніх акціях. А ще - радитимуть зареєструвати кабінет своїм рідним і друзям».

Онлайн-сервіс Особистий кабінет використовується не лише для контролю та передачі показань лічильників та здійснення онлайн-оплати за газ. З його допомогою можна завантажити і роздрукувати квитанцію, не чекаючи доставки поштою. Крім того, на сайті клієнти можуть отримати інформаційну підтримку про стан свого особового рахунку, механізму нарахування пільг і субсидій, і з багатьох інших питань, пов'язаних з газопостачанням.

Довідка:Основною сферою діяльності ПАТ «Чернігівгаз» є розподіл природного газу. Щорічний обсяг транспортування становить близько 600 млн. куб. м. природного газу. Система газопостачання Чернігівщини складається з 13,8 тисяч км газопроводів.

Нашими споживачами є понад 356,5 тисяч сімей, близько 2,5 тисяч підприємств та установ Чернігівської області. Найкрупнішими клієнтами ПАТ «Чернігівгаз» є Чернігівська ТЕЦ, ПАТ «Облтеплокомуненерго», ТОВ «Земля і воля», Остерська КЕЧ, НіжинТеплоМережі, ПАТ «Линовицький цукровий к-т», КП ТКЕ Прилукитепловодопостачання.

Компанія є одним з найкрупніших платників податків регіону. Щорічно до бюджетів усіх рівнів сплачується понад 98 мільйонів гривень податків і зборів.

За додатковою інформацією звертатися
до фахівця із зв`язків з громадськістю та пресою
Наталії Свириденко
Тел./факс: +380 462 94 13 04
Моб.: +380 67 244 96 46
E-mail: press@cngas.com.ua
http://cn.104.ua/