Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія - http://kuladm.cg.gov.ua/old
back

З початку року контролери «Чернігівгазу» зняли майже 250 тис показань лічильників

07 червня 2019

Впродовж 2019 року контролерами «Чернігівгазу» було зафіксовано 248,5 тис показань побутових лічильників. В середньому одному контролеру потрібно щомісяця обійти близько 3 тис домогосподарств. В масштабах області це складає 238 тис споживачів, або 70% від загальної кількості газифікованих домоволодінь з лічильниками.

Фіксацію контрольних показань лічильників проводять фахівці відділу інспектування АТ «Чернігівгаз» з відповідною періодичністю, згідно розроблених графіків обходів. Ця робота необхідна для уникнення розбіжностей в розрахунках за спожитий газ та контролювання справності та коректної роботи приладів обліку.

Згідно законодавства у сфері газопостачання, контрольна перевірка проводиться не рідше аніж раз на півроку. В той же час, незалежно прийде контролер чи ні, газовий кодекс зобов`язує споживачів самостійно контролювати розхід газу. Щомісяця, станом на 1 число місяця, наступного за розрахунковим, господар має зафіксувати показання лічильника і з 1 по 5 число передати дані газовій компанії в будь-який доступний спосіб.Крім того, до функцій контролерів входить складання актів про порушення різного характеру.

«Найчастішими порушеннями, з якими мають справу контролери, є факти втручання в роботу лічильника, що неминуче призводить до нарахування споживачу штрафних санкцій. Якщо господар систематично перешкоджає контролеру в огляді лічильника, це також є зловживанням і підставою для складання акту про недопуск і переводу на граничні норми споживання. Далі, для з`ясування причин такої поведінки споживача, передаємо інформацію у відділ безпеки. Як правило, за цими адресами до цього вже виявлялися втручання в лічильники, махінації з показаннями або порушення правил безпеки», - констатує технічний директор «Чернігівгазу» Ігор Швець.

На сьогоднішній день «Чернігівгаз» активізував роботу по виявленню споживачів, які чинять спротив встановленню лічильників за кошти газорозподільної компанії. Це також є порушенням Кодексу ГРМ, що вимагає переведення таких домоволодінь на граничні норми споживання в залежності від типу встановлених газових приладів. На виконання норм Закону України «Про забезпечення комерційного обліку природного газу», до 2021 року всі побутові споживачі мають бути переведені з нормованого споживання на споживання за лічильниками - індивідуальними чи загальнобудинковими.

Представники газової компанії закликають клієнтів завжди допускати газовиків до огляду приладів обліку і звірки контрольних показань. Передусім, це важливо для самих споживачів. Особливо при частих змінах ціни на газ, які відбуваються зараз. У випадку помилково переданих даних, або взагалі за їх відсутності, записані контролером або зафіксовані на фото показники лічильника, стають підставою для проведення перерахунку обсягів спожитого газу. В подальшому це допомагає уникнути розбіжностей в розрахунках і непорозумінь.

Довідка: Основною сферою діяльності АТ «Чернігівгаз» є розподіл природного газу. Щорічний обсяг транспортування становить близько 600 млн. куб. м. природного газу. Система газопостачання Чернігівщини складається з 13,8 тисяч км газопроводів. Нашими споживачами є понад 355 тисяч сімей, близько 2,5 тисяч підприємств та установ Чернігівської області.

Найкрупнішими клієнтами ПАТ «Чернігівгаз» є Чернігівська ТЕЦ, Облтеплокомуненерго, САН ІнБев Україна, Чернігівський молокозавод, Корюківська фабрика технічних паперів.

Компанія є одним з найкрупніших платників податків регіону. Щорічно до бюджетів усіх рівнів сплачується понад 98 мільйонів гривень податків і зборів.

За додатковою інформацією звертатися
до фахівця із зв`язків з громадськістю та пресою
Наталії Свириденко
Тел./факс: +380 462 93 12 04
Моб.: +380 67 244 96 46
E-mail: press@cngas.com.ua
http://cn.104.ua/