Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія - http://kuladm.cg.gov.ua/old
back

«Чернігівгаз» відкрив два сучасних Центри обслуговування клієнтів - в Носівці та Ріпках

23 серпня 2019

На минулому тижні АТ «Чернігівгаз» відкрило модернізовані Центри обслуговування клієнтівще в двох районах області. Віднині нову якість сервісу зможуть оцінити понад 12,3 тисспоживачів газу Носівського та майже7 тис Ріпкинського районів.

Відкриття нових офісів дало змогу мешканцям Носівки, Ріпок та прилеглих до райцентрів населених пунктів отримувати понад 40 послуг газової компанії в одному приміщенні. Окрім консультацій по розрахункам, фізичні та юридичні особи мають можливість подати заяву на зміну власника, заключення договорів, а також вирішити всі питання технічного характеру - замовити газифікацію помешкання, техобслуговування або ремонт газових приладів, тощо. Крім того, отримати рахунок і здійснити оплату послуги на місці.

Систематизація послуг і новий формат дизайну приміщень дозволитьнадавати споживачам повну консультаційну та сервісну підтримку, а також зробити прийом відвідувачівприємнимта комфортним, впевнені в компанії.

«Навіть в такий непростий час для нашої компанії ми прагнемо підтримувати високу якість сервісу,- підкреслила голова правління АТ «Чернігівгаз» Алла Ярова. - Впровадження саме такої моделі співпраціз клієнтами удосконалює процеси обміну інформацією, створює комфортні умови для відвідувачів та сприяє налагодженню діалогу зі споживачами.І це єдля нас пріоритетним завданням».

Головна новинкаЦОКів- зонаресепшен. Її адміністратор першим зустрічаєклієнтів. Саме він допомагає у вирішенні питань, що не потребують детального вивчення стану особового рахунку, а у разі потреби, спрямовуєспоживачадо профільного фахівця. Такий грамотний перерозподіл клієнтських потоків дозволяєуникнути черг та зекономити час відвідувачів.

Також тут можна вирішити свої «газові справи» шляхом самообслуговування. Сучасна комп’ютерна техніка, доступ до мережі Інтернет та Wi-Fi дозволяють самостійно зареєструватиОсобистий кабінетна моніторі «тонкий клієнт» або з власного мобільного. У разі потреби споживачубуде надано всебічну допомогу в опануванні дистанційними сервісами компанії.

Щоб відвідувачі приходили за звичною їм адресою, розташування офісів не міняли, а лише модернізували вже існуючі приміщення за новими стандартами відкритого простору. Особливу увагу приділено зручному зонуванню. Приміщення облаштоване таким чином, щоб людина могла відчувати себе максимально комфортно - в зоні очікування встановлені зручні дивани, кулер з водою, вхід оснащений пандусом.

Центр обслуговування в Носівці став восьмим, а в Ріпках – дев`ятим в області офісом, оформленим за сучасними європейськими стандартами. Нині якісним сервісом охоплено понад 280,5 тис. споживачів, а це майже 79% домогосподарств Чернігівщини. Подібні осередки вже функціонують у Чернігові, Ніжині, Прилуках, Корюківці, Бобровиці, Козельці та Бахмачі.

Нові центри працюватимуть по буднях з 8-ї до 17-ї години без перерви на обід, уНосівці- заадресою вул. Польова, 2, у Ріпках – вул. Святомиколаївська, 178.

А до кінця року в планах «Чернігівгазу» відкрити ще чотири подібних офіси. Крім того, запустити пілотний проект «Мобільний ЦОК», який відкриє доступ мешканцям віддалених населених пунктів Чернігівщини до всіх сервісів компанії.

Довідка:Основною сферою діяльності ПАТ «Чернігівгаз» є розподіл природного газу. Щорічний обсяг транспортування становить близько 600 млн. куб. м. природного газу. Система газопостачання Чернігівщини складається з 13,8 тисяч км газопроводів.

Нашими споживачами є понад 356,5 тисяч сімей, близько 2,5 тисяч підприємств та установ Чернігівської області. Найкрупнішими клієнтами ПАТ «Чернігівгаз» є Чернігівська ТЕЦ, ПАТ «Облтеплокомуненерго», ТОВ «Земля і воля», Остерська КЕЧ, НіжинТеплоМережі, ПАТ «Линовицький цукровий к-т», КП ТКЕ Прилукитепловодопостачання.

Компанія є одним з найкрупніших платників податків регіону. Щорічно до бюджетів усіх рівнів сплачується понад 98 мільйонів гривень податків і зборів.

За додатковою інформацією звертатися
до фахівця із зв`язків з громадськістю та пресою
Наталії Свириденко
Тел./факс: +380 462 94 13 04
Моб.: +380 67 244 96 46
E-mail: press@cngas.com.ua
http://cn.104.ua/