27 листопада 2008

04 лютого 2021 року

ОБГРУНТУВАННЯ 

застосування переговорної процедури/скороченої закупівлі за ДК 021:2015 – 09320000-8-Пара,

гаряча вода та пов’язана продукція.

 

1. Замовник:

1.1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Куликівська центральна районна лікарня»

1.1.1. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 02006337

1.3. Місцезнаходження: Україна, 16300, Чернігівська область, смт Куликівка, вул. Пирогова, 16

1.4. Посадова особа замовника, відповідальна за проведення закупівлі (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, e-mail): Пінчук Микола Григорович – юрисконсульт ЦРЛ-секретар ТК, смт Куликівка, вул. Пирогова, 16; тел.: (04643) 2-14-25, тел./факс (04643) 2-15-36, 

e-mail: pin4uk.mikola@gmail.com

1.5. Дата прийняття тендерним комітетом замовника рішення переговорної процедури/скороченої: 03 лютого 2021 року

  2. Інформація про предмет закупівлі

 2.1. Найменування предмета закупівлі: ДК 021:2015 – 09320000-8. Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

 2.2. Кількість товару, вид робіт та послуг: 324,01 Гкал.   

 2.3. Місце поставки товарів, виконання робіт, надання послуг:

 смт Куликівка, вул.Пирогова, 16, КНП „Куликівська ЦРЛ”

 2.4. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг:  січень – квітень 2021 р.

 3. Інформація про учасника процедури закупівлі:

 3.1. Повне найменування юридичної особи або прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи:

Приватне підприємство «Тепло-енергія плюс»

 3.2. Ідентифікаційний код/ідентифікаційний номер: 40091685  

 3.3. Місцезнаходження юридичної особи або місце проживання фізичної особи, телефон, телефакс: Україна,16300, смт.Куликівка, вул. Миру,100, Тел. (04633)2-33-80

 4. Умови застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»:  відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

 5. Причини та обставини, якими керувався замовник під час обрання переговорної процедури закупівлі: відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин)на послуги,які можуть бути надані тільки ПП «Тепло-енергія плюс».

6.Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 

• Закон України «Про публічні закупівлі».

• Закон України «Про теплопостачання» від 02.06.2005 від 02.06.2005 №2633-IV (зі змінами);

• Закон України «Про житлово-комунальні послуги» від 24.06.2004 № 1875- IV (зі змінами);

• Рішення Виконавчого комітету Куликівської селищної ради “Про затвердження тарифу на теплову енергію ПП «Тепло-енергія плюс»" для КНП «Куликівська ЦРЛ» від 09.10.2020 року №119;

• Договір оренди нерухомого майна (котельні) КНП «Куликівська ЦРЛ» від 29.11.2019 року;

 • Додаткова угода №1 від 01.09.2020 року до договору оренди від 29.11.2019 року;

 • Протокол проведення переговорів з учасником процедури закупівлі від 03.02.2020;

 • Протокол засідання тендерного комітету щодо прийняття рішення про наміри укласти договір з ПП «Тепло-енергія плюс» від 03.02.2020.

• Розрахунок на виробництво теплової енергії ПП «Тепло-енергія плюс» по КНП «Куликівська ЦРЛ» на 2021 рік.

 

В.о. голови тендерного комітету                    Микола Пінчук

 

 

Додаток до річного плану закупівель на 2018 рік по Кулківській районній державній адміністрації

Закон України «Про публічні закупівлі»

РІЧНИЙ ПЛАН закупівель на 2017 рік

РІЧНИЙ ПЛАН закупівель на 2017 рік комунального закладу "Куликівський центр первинної медико-санітарної допомоги"